Goinsure

Βρείτε μας

Στοιχεία επικοινωνίας

  • Θεσσαλονίκης 7 - Σέρρες
  • 698 787 1269
  • info@goinsure.gr

Συχνές ερωτήσεις πελατών

Παρακάτω είναι μερικές από τις συχνές ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες μας.

Τι στοιχεία χρειάζονται για να με καλέσετε;

Ονοματεπώνυμο, ημερομηνία γέννησης και ο τρόπος επικοινωνίας που προτιμάτε (email ή τηλέφωνο/viber/whatsapp).

Πώς λαμβάνω το συμβόλαιο;

Μετά την ολοκλήρωση, το συμβόλαιο αποστέλλεται μέσω του τρόπου επικοινωνίας που επιλέξατε (συνήθως email).

Πώς προστατεύονται τα δεδομένα μου;

Ακολουθούμε τον GDPR. Τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για επικοινωνία και έκδοση προσφοράς/συμβολαίου.

Μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω την αίτησή μου;

Ναι. Στείλτε αίτημα μέσω της επικοινωνίας αναφέροντας και τον αριθμό συμβολαίου (αν υπάρχει).

Γίνονται όλα ψηφιακά;

Ναι, ενημέρωση, αποστολή εγγράφων και παραλαβή συμβολαίου μπορούν να γίνουν εξ αποστάσεως.

Σε πόσο χρόνο θα επικοινωνήσετε μαζί μου;

Συνήθως εντός 1 εργάσιμης ημέρας.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας;

Υπάρχουν πολλές επιλογές επικοινωνίας όπως: email, τηλέφωνο, viber, whatsapp και με DMs στα social (Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn). Δηλώστε τον στην αίτηση.

Πού απευθύνομαι για άμεση βοήθεια;

Στείλτε μας ένα μήνυμα και θα σας καλέσουμε άμεσα.